reklama
Zagrań: | 58 689 |
Rozmiar gry: | 255,75 kB |
Użytkowników lubiących grę: | 16 |
Ocena: | 3,25 |
Łącznie głosów: | 87 |
Pomóż bohaterowi gry o imieniu Sneaky znaleźć brakujące części, żeby mógł sie wydostać ze statku kosmicznego.
Dodaj komentarz
3.147.27.*
Komentarze (43)
3.147.27.*
28. Udajemy się na drugie piętro, gdzie przez drzwi po prawej w korytarzu lewym przechodzimy do pokoju z robotem. Aby uzyskać dostęp do panelu kontrolnego musimy zająć się intruzem. W tym celu za pomocą słomki upuszczamy odrobinę wody z dziurawego pojemnika, a następnie w kałuży umieszczamy ziarna kukurydzy.
29. Czas na naprawę przełącznika. Z jego prawej strony umieszczamy drewniany kołek. Na kołek zakładamy recepturkę, którą przytrzymujemy przełącznik. Wpisujemy gwiezdne hasło z okna i uzyskujemy dostęp do trzeciego piętra.
30. Wjeżdżamy więc windą na piętro trzecie, gdzie po lewej stronie na ścianie widzimy pomarańczowy pasek, a po prawej zielony.
3.147.27.*
24. Wracamy więc na pierwsze piętro i wpisujemy kod do skrzyneczki, znajdującej się w prawym korytarzu. Zastępując kolejne kolory odpowiadającą im ilością kwadratów otrzymujemy: 63652. Po otwarciu drzwiczek wciskamy przycisk.
25. Następnie przez środkowe drzwi udajemy się do pomieszczenia z kombinezonem kosmicznym. Po prawej stronie obok zielonego przycisku montujemy pokrętło, którym otwieramy białe okrągłe okienko.
26. Wychodzimy w przestrzeń kosmiczną. Zabieramy znajdującą się pod wyjściem kapsułę, a następnie rozświetlamy pięć umieszczonych po prawej stronie na dole gwiazd (zgodnie ze schematem z zielonej szafy).
3.147.27.*
21. Udajemy się do centrum sterowania na drugim piętrze. Czerwonym kluczykiem otwieramy szafkę pod komputerami i śrubką przytwierdzamy poluzowany przewód.
22. Po naprawie mamy dostęp do korytarza po lewej, gdzie przez ostatnie drzwi przechodzimy do pomieszczenia z szafami. W niebieskiej szafie, którą otwieramy zielonym kluczykiem, znajdujemy CD. Na drzwiczkach szafy zielonej dostrzegamy niebieskie i zielone kółko oraz gwiazdę. Zapamiętujemy ich położenie.
3.147.27.*
16. Cofamy się przez korytarz do sypialni. Tu pod poduszką znajdujemy śrubkę, a za koszem na śmieci drewniany kołek. Włączamy TV i zapamiętujemy ilość czerwonych kwadratów.
17. Wychodzimy na korytarz i przyglądamy się symbolom na ścianie.
18. W centrum sterowania wybieramy prawe drzwi, a następnie drzwi po lewej prowadzące do sali kinowej. Zabieramy kilka ziarenek kukurydzy z maszyny do robienia popcornu. W panelu wpisujemy royal code, znany nam z książki (10). Na ekranie pojawia się kolejna podpowiedź niebieski kwadraty = 2.
19. Wychodzimy na korytarz i cofamy się do pokoju gier. Z tarczy zabieramy rzutkę, a spomiędzy foteli słomkę. Sprawdzamy też ilość zielonych kwadratów na TV.
3.147.27.*
11. Wracamy do centrum dowodzenia i robiąc krok w tył udajemy się do holu, prowadzącego do sypialni. Przy szafce znajdujemy niebieski klucz.
12. Wracamy do centrum dowodzenia i niebieskim kluczem otwieramy szafkę pod komputerami. Taśmą zaklejamy przerwane przewody.
13. Przechodzimy przez środkowe drzwi i w pierwszej kratce znajdujemy zielony klucz. Wydobywamy go przy pomocy wieszaka z gumą do żucia. Zielonym kluczykiem otwieramy drzwi do windy i wjeżdżamy na drugie piętro (klikając na panelu cyfrę 2).
14.Przy pomocy noża otwieramy drzwiczki pod oknem po lewej i ze skrytki zabieramy pokrętło.
3.147.27.*
6. Wychodzimy na korytarz i przez drzwi na końcu korytarza wracamy do centrum dowodzenia.
7. Przez drzwi po lewej przechodzimy do korytarza, gdzie w apteczce znajdujemy strzykawkę. Zapamiętujemy też, że narysowane są w niej trzy fioletowe kwadraty.
8. Przez pierwsze drzwi po lewej udajemy się do kuchni. Zielony kubek napełniamy wodą w zlewie, a następnie podgrzewamy go mikrofalówce. Gorącą wodą traktujemy lodową rzeźbę stojącą na stole. Dzięki temu wchodzimy w posiadanie monety, którą w automacie wymieniamy na gumę do żucia.
9. Wychodzimy na korytarz i przez środkowe drzwi udajemy się do szatni. Tu w pierwszej kabinie znajdujemy wieszak, który łączymy z gumę do żucia.
3.147.27.*
2. Wychodzimy przez drzwi na korytarz i dalej do centrum sterowania.
3. Przez drzwi po prawej przechodzimy do korytarza, a następnie wchodzimy do pierwszego pokoju po lewej. Ze stolika zabieramy zielony kubek. Oglądamy czarną książkę z górnej półki i zapamiętujemy, jakiej karty brakuje nam do królewskiego pokera – dziesiątki. Przewracamy prawą kartkę, klikając na jej prawy górny róg. Rozrywamy okładkę w zaznaczonym miejscu i znajdujemy nóż.
4. Wychodzimy na korytarz i oglądamy kartkę wiszącą na ścianie obok skrzyneczki. Jest to podpowiedź do kodu, który należy wpisać do skrzynki.
3.147.27.*
3.147.27.*
3.147.27.*