reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: zbyslaw

Login: zbyslaw
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 30.01.2009r.
Ost. logowanie: 19.09.2011, 21:07
Punkty: 5 020
Wiek 38
Status offline
Opis

sobota, 31.01.2009r.

zbyslaw skomentował
Treść komentarza: łeee a gdzie efekty obicia
zbyslaw zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Zbiór mini-gier.
Sterowanie za pomocą myszki oraz klawiatury.
zbyslaw skomentował
Treść komentarza: ale o co chodzi?
zbyslaw zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: HICIOR! Milionerzy wracają w wielkim stylu po dwumiesięcznej przerwie!
Wykaż się swoją wiedzą. Gra na podstawie programu (teleturnieju) milionerzy.

Uwaga Jeżeli nie pokazują Ci się pytania, kliknij "Rezygnuję", a następnie "Zagraj jeszcze raz" i pytania się pojawią.
zbyslaw skomentował
Treść komentarza: za pierwszym razem wyskoczyły mi same czarne pola zamiast pytania i odpowiedzi i dałem odpowiedz A niestety była błędna później się zatrzymałem się na pytaniu która roślina jest nie jadalna
zbyslaw zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: HICIOR! Bardzo miodna i wciagająca gra edukacyjno-logiczna sprawdzająca Twoją znajomość rachowania oraz czas reakcji. Dostajesz niepełne równanie i musisz jak najszybciej je uzupełnić (wyraźnie rozróżnić i zaznaczyć, czy chodzi o sumę, różnicę, iloczyn czy też iloraz).
zbyslaw skomentował
Treść komentarza: ja podziękuje
zbyslaw zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy?
To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie.
Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło!
zbyslaw skomentował
Treść komentarza: za pomysł 4/5
zbyslaw zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Pomóż Stitch wyłapać niebezpieczne stworki, powstałe z różnych eksperymentów.
Sterowanie:
Strzałki - kierowanie pojazdem
Spacja - łapanie stworków
Gracze online (4):
Polecamy: