reklama
Login: | tomek2147 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 13.05.2009r. |
Ost. logowanie: | 15.05.2009, 20:56 |
Punkty: | 116 |
Wiek | |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Druga część świetnej bijatyki! Super grafika, animacje i muzyka! Po prostu trzeba zagrać! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! W Imperium Rzymskim zapanował gwałt, pijaństwo i perwersja. Twoim zadaniem jest wymierzyć sprawiedliwość i zrobić z tym porządek! Sterowanie: Spacja - mapa Strzałki - poruszanie się Litery, które oznaczają czynności pojawiaja się w trakcie gry u dołu ekranu. Z początku aktywny jest tylko klawisz "D" - cios |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Obracaj planszą w celu połączenia ze sobą klejnotów tego samego koloru. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Zamieniaj miejscami klejnoty tak, aby ułożyć obok siebie conajmniej 3 takie same. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | HICIOR! Mistrzowskie połączenie gry logicznej z lekką nutą zręcznościowej. Kombinuj i przenoś się w czasie tak, aby przejść do następnego poziomu. Sterowanie: W;S;A;D lub Strzałki - poruszanie się Spacja - uruchmomienie chronotronu (po podejściu do niego) R - cofnięcie się w czasie T - restart J - wybór lewelu |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Przygotuj wszystkie zamówienia na czas. Usuwaj parami identyczne elementy. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | HICIOR! Zmieniaj światła tak, żeby nie spowodować wypadku! Sterujemy myszką. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | HICIOR! Stwórz piłkę taką samą, jaka jest na rysunku pudełka. W trakcie gry dopasuj dobrze kolor i wielkość, a piłka wpadnie do pudełka. Sterowanie za pomocą myszki. Wcześniejsza część gry znajduje się tutaj: Factory Balls |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICOR! Szalona żyrafa "zapuszcza żurawia" na drzewo, by zebrać znajdujące się tam jabłka. Uważaj żeby się nie zablokować. Sterowanie za pomocą strzałek. Wcześniejsze części gry znajdują się tutaj: Ostrich Underground oraz: Elephant Below |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Przekręcaj planszę tak aby guziki tego samego koloru znalazły się obok siebie w celu wyeliminowania ich. Sterowanie za pomocą strzałek. |