reklama
Login: | holmes1 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 02.06.2007r. |
Ost. logowanie: | 18.01.2010, 23:44 |
Punkty: | 7 156 |
Wiek | |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Steruj helikopterem tak, by bezpiecznie wylądować i zebrać wszystkie prezenty! Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - wznoszenie się |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Kolejna gra z serii Core. Przed nami standardowe zadanie rozglądamy się i szukamy wszystkich przedmiotów, które mogą się okazać użyteczne w naszej ucieczce z zamkniętego pomieszczenia. Aż 3 różne możliwości ucieczki! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kolejna odmiana cymbergaja. Wygraj mecz i udowodnij wszystkim kto jest lepszy. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Pomysłowa gra typu Zuma. Celem gry jest wyeliminować wszystkich zawodników z boiska , aby nie dobiegli do bramki. Patrz na kolor pingwina i strzelaj tak, by 3 takie same stykały się ze sobą. Na początku gry z szatni wybiegają pingwiny w kolorowych koszulkach i biegną określonym torem. Naszym zadaniem jest wstrzelić rezerwowego do szeregu pamiętając, że 3 pingwiny w jednakowych koszulkach obok siebie znikają z "kolejki". Ułatwieniem jest to, ze widzimy kolor kolejnego pingwina gdyz stoi obok bramki. Sterowanie: Myszka - celowanie Lewy Przycisk Myszy - strzał |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Zostań dowódcą spartan. Twoim zadaniem jest wybieranie odpowiednich rozkazów. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Sonic w wydaniu RPG. Wybierz typ ataku lub magii i pokonaj wroga. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Za pomocą myszki, manipulujemy 3 ludzikami. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Gra typu defence. Nie możesz pozwolić, żeby Twój wróg dostał się do wieży. Sterowanie: strzałki - działo spacja - strzał |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Zbliża się zima, a więc czas szalików, czapek i ciepłych swetrów. "Śnieżne" wzory, modne spodnie i buty, a także bluzki i getry. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | HICIOR! Mimi została porwana i zamknięta w niedostępnej wieży. Twoim zadaniem jest ją uratować za pomocą robota autortstwa Mickey'go. Ułóż strzałki tak, by robot ominął niebezpieczeństwa i pułapki, zebrał klucz i dostał się do wyjścia. |